Az oldal cookie-kat használ. Bővebb információkért olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Elfogadom
Termékek Menü
0
+36706773350

Garancia kiterjesztés

Kiterjesztett Garancia Telefonodra!

 

Szeretnéd biztonságban tudni telefonkészülékedet egy év után is? Megoldás erre a kiterjesztett garancia!

Miért érdemes megrendelned a szolgáltatást?

  • Ha szeretnéd készülékedet az egy éves garancia után is biztonságban tudni ez a legjobb választás számodra.
  • Nem kell súlyos összegeket költened készüléked javítására.
  • A kiterjesztett jótállás feltételei megegyeznek a vonatkozó rendeletek szerinti kötelező jótállás feltételeivel.
  • A szolgáltatás nem kötődik tulajdonoshoz. Így azzal együtt tovább adható, átruházható
  • A készülékgaranciát a vásárlás napjától számított 11 hónapig utólag is aktivizálhatod, érvényesítheted
  • Csere esetén a készülék helyett egy új, az eredetivel megegyező, vagy annál jobb készüléket biztosítunk.

Válassz készüléked mellé kiterjesztett garanciát, a vásárlástól számított +1 év időtartamra a honlapunkon.

 

Pluszgarancia egyszerűen!

Igényléshez az alábbi adatok szükségesek:

  • A készülék gyártója
  • A készülék modellszáma
  • A készülék gyártási száma (IMEI)
  • A vásárlás dátuma
  • A vásárláskor kapott számla vagy blokk sorszáma
  • A forgalmazói garancia lejáratának napja

 

Garancia kiterjesztés 50.000Ft-os értékhatárig

Garancia kiterjesztés 100.000Ft-os értékhatárig

Garancia kiterjesztés 100.000Ft-os értékhatár felett

 

 

 

Tájékoztató a kiterjesztett garancia szolgáltatásról

1. A kiterjesztett garancia szolgáltatás (+ 1 év)

A Kiterjesztett garancia szolgáltatás átfogó hardvervédelmet kínál mindazon készülékre, amelyet a vásárláskor ilyen garanciával láttak el. A Kiterjesztett garancia szolgáltatás pótlólagos megvásárlásával csak egyszer megfizetendő árért Ön olyan szolgáltatást szerez, amely túlnyúlik a forgalmazói (1év) garancián.

Egy Kiterjesztett garancia szolgáltatás megvásárlásával az alant felsorolt feltételek mellett (2. pont), azon hardverhibákra vonatkozóan, amelyek a fedezeti táblázatban (1.2 pont) feltüntetett körülmények között, és a jelen teljes garancia futamideje alatt (12 hónap) keletkeznek, az alábbiak szerinti szolgáltatásokat (1.1 pont) kapja.

1.1 Szolgáltatások:

1.1.1 Hardverhiba ingyenes javítása, beleértve a munkaidőt és az alkatrészt.

1.1.2 A vásárolt készüléknek új készülékre történő cseréje teljes meghibásodás esetén. Ez azt jelenti, hogy teljes meghibásodás vagy gazdaságtalan javítás esetén az Ön régi hibás készülékét új készülékre cserélik, amely műszakilag minimum megegyezik a régivel vagy jobb annál. Azonos értékű készülék rendelkezésre állásakor nem tartható igény műszakilag fejlettebb készülékre, még akkor sem, ha az az eredeti beszerzési értékének megfelelne. Ebben az esetben nem a régi készülék beszerzési értéke a mérvadó, hanem kizárólag az új készülék értéke, valamint annak a régi készülékkel való műszaki összehasonlíthatósága (lásd 2.3 pont).

A mindenkori Kiterjesztett garancia szolgáltatás árát védendő készülékenként csak egyszer kell megfizetni, a szolgáltatás ezután 12 hónapig érvényes.

1.2 Fedezeti táblázat, taxatív felsorolás (lásd a kivételeket is, 2.8 pont):

A Kiterjesztett garancia szolgáltatás azon hardverhibákra nyújt fedezetet, amelyek az alábbi körülmények között keletkeztek:

  • Anyag- és gyártási hiba a forgalmazói garancia lejárata után, a készülék vásárlásától számított 12 hónap időtartamig.

Ez Ön számára azért előnyös, mert az olyan hibák, mint egy hibás kijelző vagy kamera, nem jelentenek javítási költséget. A 12 hónapos futamidőn belül bekövetkező teljes meghibásodás esetén (pl. gazdaságtalan javítási költségek) a Kiterjesztett garancia szolgáltatás által Ön jogosult új készülékre az alábbiakban feltüntetettek szerint. Akár gyártóváltás is lehetséges. Felszerelések általi feljavítást, ill. modellváltást felárként kaphat.

Mivel a Kiterjesztett garancia szolgáltatás a készülék sorozatszámára (IMEI) vonatkozik, Ön a készülékét minden további nélkül eladhatja, vagy átruházhatja a futamidő alatt. A garancia addig fennmarad, amíg az új tulajdonos a Kiterjesztett garancia szolgáltatásra vonatkozó jogokat és kötelezettségeket azok ismeretében elfogadja.

1.3 A teljes körű garanciára vonatkozó választék és árak:

A mobiltelefonok és tartozékai kategóriájába tartozó minden készülékre meg lehet vásárolni a Kiterjesztett garancia szolgáltatást. Kérjük, a Kiterjesztett garancia szolgáltatás vásárlásánál vegye figyelembe a védendő készülék bruttó árát. Ezután kérjen tájékoztatást ügyfélszolgálatunktól:

06-70/677-3350

Az összes készülékár ÁFA-s értékesítési árként értendő.

Minden Kiterjesztett garancia szolgáltatás ára egyszeri fizetésként értendő 12 hónapra ÁFA-val együtt.

2. Feltételek:

2.1 Igények rendezése: Alapvetően a Kiterjesztett garancia szolgáltatás a megelőző vagy érvényes forgalmazói garanciától függetlenül behozatali garanciaként érvényes. Olyan bejelentés esetében, amelyek a Fogyasztóvédelmi Törvény értelmében helyszíni javítást igényelnek, Ön a további eljáráshoz a szervizközponttal állapodhat meg.

Az igény bejelentéséhez a hibás készülékkel együtt mindenképpen vigye magával az eredeti számlát és az eredeti garancialevelet.

Az ott beszerezhető bejelentő formanyomtatványt személyesen töltse ki. A kereskedő továbbítja a készüléket a szervizközpontba. Az igény engedélyezése után megvizsgálják készülékét és megkezdik a javítást, ill. teljes meghibásodás esetén kiadják Önnek az új készüléket. Az esetleges nem fedezett hibák (lásd 2.8 pont) költségeit közvetlenül a szervizközpontnak kell fizetni. A megtörtént javítás után értesíti Önt a szervizközpont és a készüléket eljuttatja az kereskedőhöz, ahol Ön átveheti azt.

A forgalmazói garancia utáni, anyag- és gyártási hiba által okozott meghibásodások:

Ebben az esetben olyan hibákról van szó, amelyek a védett készülék normál használata mellett keletkeztek.

Példaként lehet említeni a hibás kijelzőt vagy a telefon kameráját stb.

Központi hiba bejelentés: PureMobile.hu Kft. 1094 Budapest, Páva utca 8.

E-mail: info@puremobile.hu, Tel.: 06-70/677-3350.

Ezen a telefonszámon, ill. e-mail címen jelentheti be meghibásodását. Hibabejelentő űrlapját a http://www.puremobile.hu/ honlapról töltheti le.

FIGYELEM: A Kiterjesztett garancia szolgáltatás csak akkor fedezi igényét, ha Ön:

  • rendelkezik a készülék vásárlását igazoló eredeti számlával,
  • rendelkezik a készülék eredeti, kitöltött jótállási jegyével.

Továbbá:

  • A Kiterjesztett garancia szolgáltatás vásárlásánál megadott adatok megegyeznek a készüléken, valamint a jótállási jegyen, és vásárlást igazoló számla adataival.

Az alábbi táblázat tartalmazza a szükséges és egyező adatok követelményeit, melyek megléte a szolgáltatás igénybe vételének feltétele:

 

 

A KÉSZÜLÉK GYÁRTÓJA

A KÉSZÜLÉK TÍPUSA

A

 KÉSZÜLÉK IMEI SZÁMA

A

 VÁSÁRLÁS DÁTUMA

SZÁMLÁN FELTÜNTETVE

 

JÓTÁLLÁSI JEGYEN FELTÜNTETVE           

X

 

 

X

X

 

 

X

X

 

 

X

X

 

 

X

X= megvan és megegyező a többi okmány adataival

 

 

 

2.2 Igénybejelentés - használati utasítás:

Minden anyag- és gyártási hibából eredő hiba bekövetkeztekor bejelentő formanyomtatványt kell kitölteni, amelyet a vásárlási helyén szerezhet be, valamint letöltheti a http://www.puremobile.hu/ honlapról. Ebben pontosan le kell írni a meghibásodás bekövetkeztének lefolyását.

Kérjük, saját maga töltse ki a bejelentő formanyomtatványt pontosan és a valóságnak megfelelően, annak érdekében, hogy elkerüljük a felesleges utólagos kérdéseket, ami az igényrendezést feleslegesen meghosszabbítja, és személyesen írja is alá a nyomtatványt.

Hamis vagy szándékosan helytelen adatok megadása az igényrendezés elutasításhoz, a végzett szolgáltatás értékének visszaköveteléséhez, vagy akár büntetőjogi következményekhez vezethet.

2.3 Csere egy új készülék értékében:

Teljes meghibásodás vagy gazdaságtalan javítás esetében az Ön régi meghibásodott készüléke helyett új készüléket kap, amely a régi készülékkel műszakilag legalább azonos, vagy annál jobb.

Azonos értékű készülék rendelkezésre állása esetén nem merülhet fel igény műszakilag jobb készülékre, még akkor sem, ha az az eredeti beszerzési értéknek megfelelne. Kérjük, minden esetben vegye figyelembe, hogy a régi készülék az összes eredeti tartozékával együtt az PureMobile.hu Kft. tulajdonába kerül és a hozzá tartozó Kiterjesztett garancia szolgáltatás megszűntként kezelendő. Csere esetében kérjük, vigye magával a szervizbe, vagy adja át a cserét bonyolító képviselőnknek a készülék minden eredeti tartozékát (akkumulátor, töltő, adatkábel, fülhallgató stb.) lehetőleg eredeti csomagolásban.

Amennyiben nem adja át az eredeti tartozékokat, akkor ezeket a szervizközpont a szokásos piaci áron számolhatja fel. A cserekészülék házhozszállítását és beüzemelését nem térítik.

2.4 Megtérítés:

Az igények készpénzben történő megtérítése nem lehetséges - teljes meghibásodás esetében sem.

2.5 Helyi érvényességi terület:

Hordozható kivitelű készülékeknél a helyi érvényességi terület Magyarország.

2.6 Fedezeti időtartam:

A Kiterjesztett garancia szolgáltatásra vonatkozó teljesítés kezdeteként a Kiterjesztett garancia szolgáltatás ellenértéke kiegyenlítésének napja számít.

A teljesítés vége a készülék számlájának dátumát követő 12 hónap.

Teljes meghibásodás utáni készülékcsere esetében (gazdaságtalan javítás stb.) a hozzá tartozó „kiterjesztett garancia" szolgáltatás megszűntnek tekintendő. Az új készülékre természetesen ismét lehet vásárolni Kiterjesztett garancia Szolgáltatást.

2.7 Egyéb védelmi feltételek:

  • A garancia-meghosszabbítás a készülék átalakítás nélküli, mindenkori kiszállítási állapotára vonatkozik.
  • A Kiterjesztett garancia szolgáltatás csak az eredeti számlával érvényes (másolat nem fogadható el).
  • A tartozékokat, mint pl. a töltő, adatkábel csak az alapkészülékkel együttes eredeti gyártói csomagolás esetében térítik.
  • A több modul egységből álló készüléket csak eredeti gyártói csomagolásban, szettként fedezik.
  • Ráadás- vagy reklámajándékot még akkor sem térítenek meg, ha azokat a védett készülékkel együtt csomagolták.
  • A mobiltelefonokra vonatkozó fedezet minden esetben a támogatás nélküli (eredeti listaár szerinti) eladási értékre vonatkozik.
  • Első rangú a teljesítési kötelezettségek sorában a készülékek forgalmazójának garanciája, valamint harmadik személy minden egyéb szavatossága vagy szerződéses kötelezettsége.
  • Első rangúak a részegység- és készülékgaranciák/szavatosságok is, mint ahogy az egyébként szokásos.
  • Teljes meghibásodáskor engedélyezett igény fellépésekor (hibás eredeti tartozékoknál is, pl. töltő) a csere megtörténte után a régi hibás készülék, annak minden tartozékával együtt a PureMobile.hu Kft. tulajdonába kerül.
  • Az adott munkák elvégzésére jogosult szakemberek által végzett munkákért (szállítás, installálás, felállítás stb.) kizárólag ők maguk szavatolnak.
  • Abban az esetben, ha a Kiterjesztett garancia szolgáltatás futamideje alatt a védett készülék cserére került (gyártó általi garanciális csere stb.) a Kiterjesztett garancia szolgáltatásból eredő teljesítés igénylésekor a megfelelő igazolást is (szállítójegy, cserebizonylat stb.) be kell mutatni.

2.8 A garancia alóli kizárásra vonatkozó példák (nincs fedezet/nincs garancia), nem taxatív:

  • Az olyan készülékek, amelyek nem ipari célra készültek, csak abban az esetben számítanak védettnek, ha azok a gyártó adatai szerint arra a célra meg is felelnek.
  • Saját és idegen vétkesség esetében nincs fedezet.
  • Szoftverhibák nem fedezettek. A készüléktulajdonos, vagy annak meghatalmazottja maga felelős a programokért. A nem a gyártó által kiadott programok/frissítések telepítése nem fedezettek.
  • A feltüntetett meghibásodási okokból származó adat- és szoftverállomány-vesztés miatt állított igénylést nem lehet érvényesíteni. Ugyancsak nem térítik a szoftverek és rendszerprogramok, vírusok, kompatibilitás, adatmentés, újratöltés, adatvisszanyerés stb. miatti problémák javítási költségeit.
  • Anyag- és gyártási hibából eredő, nem hardverhiba által okozott, vagy utólag nem hardverhibának minősíthető meghibásodásokat nem térítenek. Ez vonatkozik az esetleges hibaelemzési költségekre is (feldolgozási- vagy elemzési díjak stb.), amennyiben nem hardverhibát állapítanak meg.
  • Felhasználási anyagot és kopó egységeket, mint pl. akkumulátor nem térítenek.
  • Amennyiben a készülék egyszeri vagy többszöri meghibásodás után szerviz által javított, úgy garancia kiterjesztés a készülékre nem köthető.
  • Garancia kiterjesztés használt termékre nem köthető.
  • A védett készüléknek a gyártó által megadott felhasználási célon kívüli alkalmazásakor, vagy az üzemi előírások figyelmen kívül hagyása esetén nincs fedezet. Ez vonatkozik minden olyan hibára is, amely visszaélésre, szakszerűtlen használatra vagy nem megfelelő megóvásra vezethető vissza.
  • Alapvetően nem fedezik a felelősségi, következményi és tulajdoni igényeket valamint a további tartozékokat.
  • A normál, szokásos módon történő elhasználódás és kopás által keletkezett meghibásodásokat, ill. értékcsökkenéseket, valamint az esetleges szerviz-, beállítási és tisztítási munkálatok költségeit nem fedezik. Ez vonatkozik a készülék teljesítményének fokozatos csökkenésére is.
  • Hibás, külső tartozékok használata által okozott hiba nem fedezett.
  • Pótlólag vagy utólag vásárolt tartozékot nem térítenek meg.
  • A védett készülékre tartósan ható vegyi vagy hőhatás által okozott hibát nem térítik meg. Ez vonatkozik a készülék teljesítményének fokozott romlására is.
  • Mindenfajta víz okozta meghibásodás a készülék szakszerűtlen kezelésére, ill. kopásra vezethető vissza, és nem térítik.
  • Olyan meghibásodásokat, amelyekhez nem lehet önálló eseményt hozzárendelni, fokozatos romlási meghibásodásnak (környezettől- és/vagy elhasználódástól függő hibák) minősülnek és nem fedezettek. Ez alól kivételt képeznek az anyag- és gyártási hibák.
  • A meghibásodást, ill. a meghibásodás lefolyását a készüléktulajdonosnak magának kell megfogalmaznia és a bejelentő formanyomtatványon leírnia, és személyesen kell aláírnia. Bárki részéről történő szóbeli közlés vagy felvilágosítás jogi indokok alapján nem vehető figyelembe.

A kereskedőnél csupán az igény bejelentése történik. Minden elbírálást és felülvizsgálatot a szervizközpontban végeznek.

Minden ár tartalmazza az ÁFA-t. Árváltozás, tévedések, valamint sajtó- és nyomtatási hibák lehetősége fenntartva.

Tartalomhoz tartozó címkék: hír