Menü
0
+36 70 677 3350

Előnyök

Ingyenes szállítás
|
Telefonos ügyfélszolgálat
|
1 év garancia
|
Megbízható bolt
|
Bankkártyás fizetés
Itt jársz: > >

Garancia

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
A Garancia a vásárlástól számított 12 hónap.
A garancia külső behatás nélkül, a telefon meghibásodásából eredő szoftveres és hardveres hibákra értendő.

Garanciális ügyintézés menete:
Először győződj meg róla, hogy gyári állapotra való visszaállítás nem szünteti-e meg hibát! A fontos adatokat érdemes lementeni a készülékről visszaállítás előtt.

Személyes ügyintézésre nincs lehetőség!
Szervizünk telefonszáma:
+36 70 391 5377

  1. Postával vagy futárszolgálattal küldd el a készüléket garanciális ügyintézésre a PureMobile.hu, 1094 Budapest, Páva utca 8. címre.
    Ha feladtál nekünk egy csomagot, írd meg a szerviz@puremobile.hu e-mail címre az alábbi információkat:
        - A telefonszámod és a visszaszállítási cím.
        - Típus
        - IMEI1 szám
        - Számla sorszáma
        - Részletes hibaleírás.

               Amire figyelni kell:
                - Lehetőleg a termék eredeti dobozában küldd, tartozékaival együtt!
                - Számla vagy számlamásolat, garanciajegy és részletes hibaleírás mindig legyen a dobozban!
                -  Ha van a telefonon képernyőzár, távolítsd el!
                   Xiaomi telefon esetén az Mi fiókból is ki kell lépni!
                   Ha van a telefonon képernyőzár, de nem működik a telefon, írd le a feloldó kódot a hibaleírásba!
                - Ügyelj arra, hogy szállítás közben ne sérüljön meg a telefonod, csomagold be!


       2. Igény esetén futárt küldünk bruttó 990ft-ért, a futárszolgálatra való igényt a szerviz@puremobile.hu e-mail címen lehet bejelenteni.
           (A futárköltséget a javítás után, vissza szállításkor szükséges fizetni a futárnak, készpénzben.)
           Futár igényléskor szükséges e-mailben elküldeni az alábbi adatokat:
            - A telefonszámod és a cím, ahol a futár felveheti a csomagot (munkanapokon 8-17 óra között).
            - Típus
            - IMEI1 szám
            - Számla sorszáma
            - Részletes hibaleírás.
            16:00-ig beérkezett futár igénylés esetén, legkorábban a következő munkanapra tudunk futárt küldeni a meghibásodott készülékért.

            Amire figyelni kell:
              - Lehetőleg a termék eredeti dobozában küldd, tartozékaival együtt!
              - Számla vagy számlamásolat, garanciajegy és részletes hibaleírás mindig legyen a dobozban!
              - Ha van a telefonon képernyőzár, távolítsd el!
                Xiaomi telefon esetén az Mi fiókból is ki kell lépni!
                Ha van a telefonon képernyőzár, de nem működik a telefon, írd le a feloldó kódot a hibaleírásba!
              - Ügyelj arra, hogy szállítás közben ne sérüljön meg a telefonod, csomagold be!

 

A szerviz általában 2-4 hetet vesz igénybe.
Alkatrész hiányában a javítás több időt is igénybe vehet.
Ha elkészült a telefonod, akkor mi felhívunk, hogy egyeztessünk a kiszállítással kapcsolatban.

 

 

Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Neked. Így élvezheted a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla dátuma.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
 

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel

-    A  számla egy példánya
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a vásárlástól számítva 14 napon belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a forgalmazó webshop.

A 14 napon belüli csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt.  A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb…) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 14 napon belüli cserét. 
 

Amennyiben a vásárolt terméket a Vásárló "root"-olja vagy "flash"-eli tehát a vásárláskor a készüléken lévőtől eltérő "ROM"-ot telepít fel a készülékre és ebből adódóan olyan probléma lesz a készülékkel, amelyet csak szervizelés útján lehet orvosolni, akkor a jótállás (garancia) nem kerül megvonásra, viszont az ebből adódó javítási költség a vásárlót terheli.

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 2-4 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.


Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (előbb minden esetben a forgalmazót értesítsék az szerviz@puremobile.hu email címen). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 14 napon belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 14 napon belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Neked átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Amennyiben a hozzád érkező csomag sérült, ne vedd át! 

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből eredő hibák a garancia elvesztésével jár.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődj telefonon az ügyfélszolgálaton.

Garancia kiterjesztés +1 év