Az oldal cookie-kat használ. Bővebb információkért olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Elfogadom
Termékek Menü
0
+36706773350
Ön itt jár: > >

Garancia

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

A Garancia a vásárlástól számított 12 hónap.

Garanciális ügyintézés menete:

1. Futárral

Akik nem tudják személyesen behozni szervizre a készüléket, azok postával vagy futárszolgálattal is elküldhetik a készüléket garanciális ügyintézésre.

Amire figyelni kell:

 - Lehetőleg a termék eredeti dobozában küldd, tartozékaival együtt

- Számla vagy számlamásolat, garancijegy és részletes hibaleírás mindig legyen a dobozban

- Ügyelj arra, hogy szállítás közben ne sérüljön meg a telefonod, csomagold be!

- Ha feladtál nekünk egy csomagot, írd meg e-mailen nekünk a szerviz@puremobile.hu e-mail címre

- Erre a címre küldd a csomagot: PureMobile.hu  1094 Budapest, Páva utca 8.

2. Hozd be személyesen a szervizpontra!

Szervizponton személyesen is átadhatod a készüléket nekünk.

Amire figyelni kell:

 - Lehetőleg a termék eredeti dobozában hozd, tartozékaival együtt

- Számla vagy számlamásolat és garacijegy legyen nálad

Szervizpont:

1094 Budapest, Páva utca 8. Páva Point irodaház, 4.emelet.
Nyitvatartás: H - P: 16:00 - 18:00

 

Ha elkészült a telefonod, akkor mi felhívunk, hogy jöhetsz érte, vagy kiszállítjuk.

 

Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Neked. Így élvezheted a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla dátuma.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
 

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel

-    A  számla egy példánya
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garancia külső behatás nélkül, a telefon meghibásodásából eredő szoftveres és hardveres hibákra értendő.

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a vásárlástól számítva 14 napon belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a forgalmazó webshop.

A 14 napon belüli csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt.  A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb…) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 14 napon belüli cserét. 
 

Amennyiben a vásárolt terméket a Vásárló "root"-olja vagy "flash"-eli tehát a vásárláskor a készüléken lévőtől eltérő "ROM"-ot telepít fel a készülékre és ebből adódóan olyan probléma lesz a készülékkel, amelyet csak szervizelés útján lehet orvosolni, akkor a jótállás (garancia) nem kerül megvonásra, viszont az ebből adódó javítási költség a vásárlót terheli.

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.


Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (előbb minden esetben a forgalmazót értesítsék az szerviz@puremobile.hu email címen). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 14 napon belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 14 napon belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Neked átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Amennyiben a hozzád érkező csomag sérült, ne vedd át! 

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből eredő hibák a garancia elvesztésével jár.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődj telefonon az ügyfélszolgálaton.

Garancia kiterjesztés +1 év